Statistieken

DSC_3552_2

WordPress heeft de statistieken interessanter gemaakt. Voortaan zie ik niet alleen hoeveel bezoekers mijn site hebben bezocht, maar ook hoeveel berichten ze hebben gelezen. Niet op individueel niveau, maar gezamenlijk. Er waren bijvoorbeeld op zondag 16 december 27 bezoekers die samen 50 berichten hebben bekeken. Dat is 1,85 bericht per bezoeker.

Schermafbeelding 2012-12-18 om 10.08.59

Zoektermen

Er is op de volgende termen gezocht. Door deze termen zijn mensen bij mijn weblog uitgekomen en hebben daar een of meer berichten bekeken.

gotische beelden

2

jean tinguely werken

2

jean tinguely

2

contemplatief gebed

2

walvis

1

kindermoord te bethlehem

1

paul klee

1

aachen karel de grote jeruzalem

1

gaikhorst kaas zeist

1

film over irma grese

1

Andere zoektermen

11

Unknown search terms

11

Total search terms

25

Omdat ik die dag iets geschreven had over de bultrug Johannes is het niet verwonderlijk dat mensen, onder andere via Facebook, op dat bericht terecht gekomen zijn. Acht bezoekers zijn binnen gekomen via de homepage.

Bultrug Johannes 12

Homepage / Archief 8

Châlons-en-Champagne, Notre Dame en Vaux 6

Jean Tinguely (1925 – 1991) 4

Châlons-en-Champagne, de kathedraal 3

Mediteren in Groß Sankt Martin 2

Lausanne, de kathedraal 2

I HAVE NO IDEA WHAT I WANT 2

Etty van der Graaf heeft een zesde zintuig – 2

De Dom te Aken – De troon van Karel de Grote 1

Metz, de kathedraal 1

Etty van der Graaf heeft een zesde zintuig 1

Paul Klee 1

Irma Grese 1

Eerste decade van het derde millenium voorbij 1

Heiligen 1

Middeleeuwse muziek en zang in de Sint Willibrorduskerk in Utrecht 1

De Gaikhorst Exit 1

De Dom te Aken – het Oktogoon 1

Totaal aantal views van berichten op je blog 50

Ik merk dat doordat ik mijn blog ook op Facebook plaats wel meer verkeer genereer. Dat is niet verwonderlijk: op Facebook zijn mensen met elkaar verbonden die in elkaar geïnteresseerd zijn. Althans, zo ervaar ik het. Ik heb begrepen dat Google in de weergave van de gevonden items op een zoekterm weblogs wat hoger in de lijst laat eindigen. Daar profiteer ik ook van, merk ik.

Meer inzicht

De toevoeging van deze gegevens door WordPress vergroot mijn inzicht in het gedrag van de bezoekers. Blijkbaar klikken mensen meer dan een bericht aan als ze eenmaal op mijn weblog zijn. Weet je welkom en veel leesplezier!


About this entry