14000

Vandaag -22 november 2012- telde dit weblog 14000 hits. Op 24 september dit jaar waren het er 13000. In twee maanden tijd dus 1000. Wat heeft u zoal gelezen? Naast veel oud werk zijn er ook nieuwe blogs gelezen. Tussen de twee tijdstippen in schreef ik 14 nieuwe berichten.

Oud-Vossemeer is 10 keer bekeken, Declaration d’amour 4 keer, Vol van God 14 keer, Jeruzalemgangers 8 keer, I have no idea what I want 17 keer, Youp al gelezen? 20 keer, Loopbaangesprek 16 keer, Op een dag weet je het 14 keer, Zeg eens KAAS 24 keer, Dood en verderf 25 keer, Een relatie met Jasper 28 keer, Alleen de liefde telt 27 keer, Hardloopschoenen 29 keer, Dossier Geluk 34 keer. Wat zegt dat nou? Ik maak uit de commentaren (ook op Facebook) en de likes op dat ik een aantal trouwe lezers heb. Sommigen hebben een abonnement en lezen (althans: ontvangen) elk nieuw blog.

Beste lezer, ik stel uw aandacht en interesse zeer op prijs. Er zou niets aan zijn als ik niet gelezen werd en als ik niet zo nu en dan wat terug hoor. Ik merk ook aan andere bloggers dat ze het op prijs stellen dat ik op hun teksten reageer. Maar waar gaat het om? Om een podium? Ja. Ik heb ook andere kanalen waarlangs ik mijn ideeën kan publiceren. Maar dit is echt helemaal ‘mijn’ kanaal. Sommige oplettende lezers zullen teksten elders herkennen, soms in bewerkte vorm. Daarnaast zijn er nog andere blogs van mijn hand die een verborgen bestaan leiden. Dat houd ik voorlopig even zo. De teksten die daar staan zijn nog niet rijp. Ondertussen heb ik gemerkt dat er veel vraag is naar de blogs over kerken en kathedralen, naar recepten en naar blogs over muziek. Die eindigen ook hoog bij de hits in de zoekmachines. Ik pas de tags er de laatste tijd ook op aan. Wel, op naar de 15000!


About this entry