Scheldpunt

Henk, ga even zitten, dit wordt geen leuk gesprek.

Want?

Ik ga je ontslaan.

*****!

Jou niet alleen, iedereen moet weg, ik sluit de tent.

*****!

Ik snap je, ik vind het zelf ook ***** vervelend.

Waarom? De tent liep goed, vorig jaar had je nog mega orders uit Polen!

Dat is het nou juist, alles uit het Oostblok is geannuleerd. Binnen twee weken, de een na de ander, zonder opgaaf van reden. Sommigen betaalden graag de boete, maar daar schiet ik dus niks mee op.

******!

Ja.

Die ****Polen. Geert heb gelijk, tuig! Ze gaan zeker zelf bloembollen kweken, dat is het. Zie je wel, ze stoten je het brood uit de mond. De EU, ik veeg er mijn r**t mee af! Volgende keer stem ik tien keer op Geert!

Tja, weet je, ik denk dat Geert nu zelf de oorzaak is van jouw ontslag.

Wat bazel je, man!

Nou, de Oost-Europeanen zijn een beetje boos en nu boycotten ze Nederlandse bedrijven. Ik hoor van anderen hetzelfde. Dus die Geert van jou met zijn scheldpunt heeft er voor gezorgd dat ik zonder orders zit en jij zonder werk.

******!

Ik kan er ook niks aan doen. Wel, wil je nu Ingrid van de administratie voor me roepen. Ik moet haar ook nog even spreken…

About this entry