Tegenstemwijzer

https://youtu.be/FeuOeh_FvWk

Het is nog nooit gebeurd, maar Wilders en ik zijn het eens: Wilders is woest over de filmpjes die op de site van de Tegenstemwijzer gebruikt worden. Hij vindt het walgelijk. Ik ben het roerend met hem eens: de uitspraken die jonge kinderen daar doen zijn ook walgelijk. “Tuig is  het.” “De Islam is een achterlijke cultuur.” “We moeten onze straten terugveroveren.” Je zult er als ouder maar verantwoordelijk voor zijn, dat je kind zulke uitspraken in de mond durft te nemen. Nu is niet alles wat een kind zegt afkomstig uit het huishouden waar het opgroeit. En dat blijkt hier ook het geval te zijn. Deze kinderen nemen de uitspraken van Wilders zelf in de mond. “Wilders schrikt blijkbaar van zijn eigen woorden als hij ze letterlijk uitgesproken hoort door kinderen. Dat zegt eigenlijk alles”. Ik moet eerlijk bekennen dat ik van Wilders nooit voortschrijdend inzicht had verwacht. Maar kijk, zelfs hij wordt wijzer.

Stemadvies

Hoewel de verandering enige hoop geeft voor de toekomst, raad ik u aan toch voorlopig niet op hem te stemmen. We zijn er nog lang niet. Dus blijft u voorlopig nog maar even tegen hem stemmen. Doe ik ook. En kijk voor de andere twee filmpjes even op: Tegenstemwijzer.nl

About this entry